مقالات

ترانس دستگاه تاتو و معرفی بهترین نوع آن

ترانس دستگاه تاتو

ترانس دستگاه تاتو یک منبع تغدیه برای دستگاه‌های تاتو است. از انواع ترانس دستگاه تاتو برای انتقال نیرو به ماشین‌های مدرن تاتو استفاده می‌شود. به طورکلی دو ترانس تتو وجود دارد که یکی از آنها به طور مستقیم به دستگاه تاتو می‌رود و دیگری به پدال پا متصل می‌شود تا قدرت وارد شده به دستگاه تاتو را کنترل نماید. معمولا بسته به کیفیت ترانس دستگاه تتو، منبع تغذیه یا ترانس بر روی ۱ یا ۲ یا ۳ آمپر اجرا می‌شود. در ادامه این مطلب از وب سایت مهسا جلیلی، اولین مدرسه ریموو تاتو به قیمت پدال دستگاه تاتو و معرفی بهترین ترانس دستگاه تاتو می‌پردازیم.

انواع ترانس دستگاه تاتو چیست؟

ترانس‌های تتو انواع مختلفی دارند که متناسب با برند و مشخصاتی که دارند دارای قیمت خرید متفاوتی هستند. نوع ترانس تتو یا منبع تغذیه به نوع دستگاه تتو بستگی دارد. برخی از منبع‌های تغذیه تاتو حداکثر ۲۰ ولت انرژی را تحویل می‌دهند. هرچه از تعداد سوزن تاتو بیشتری استفاده شود به نیروی بیشتری برای تهیه دستگاه تاتو نیاز خواهد بود. انواع ترانس تاتو عبارتند از:

ترانس تتو Aurora 1 بهترین ترانس دستگاه تاتو گان

این مدل ترانس دستگاه تاتو دارای جنس بدنه آلومینیوم و قفل پدال و تنظیم دور موتور دستگاه و دکمه خاموش روشن و صفحه نمایشگر است. ترانس دستگاه تتو ارورا برای ترانس دستگاه گان، پن و روتاری مناسب می‌باشد. استفاده طولانی مدت از این مدل ترانس بدون داغ شدن دستگاه می‌باشد. ترانس تتو آرورا ۱ دارای صفحه کلیدی لمسی بر روی دستگاه، دارای آهنربای قوی برای قرارگیری بر روی میز بدون نوسان در اجرای تاتو و ریموو تاتو و بدون نیاز به پدال خاموش و روشن شدن دستگاه می‌باشد. با تغییر قدرت و ولتاژ مورد نیاز رنگ ترانس عوض می‌شود که هر رنگ، مخصوص انجام کاری می‌باشد. برای مثال رنگ صورتی آن برای سایه زنی و رنگ نارنجی برای لاین یا خط انداختن است.

ترانس دستگاه تاتو دو پورت

ترانس دیجیتال دو پورت  از کاربردی‌ترین و متداول‌ترین ترانس‌ها است که این امکان را برای پیگمنتر فراهم می‌کند تا با کلیدی که بر روی ترانس تعبیه شده از دو دستگاه برای لاین و شید استفاده کند. بدین ترتیب نیازی به کم و زیاد کردن ولتاژ برای تنظیم مجدد نیست. این مدل ترانس دارای صفحه نمایش دیجیتالی است که میزان ولتاژ را نمایش می‌دهد.

ترانس تتو Mast

این مدل ترانس دارای دو سوکت خارجی و آداپتور و کابل رابط برای اتصال به انواع دستگاه تاتو است. رنگ این مدل ترانس سیاه و وزن آن ۱۲۱ گرم، ۲ آمپر قدرت ۲۴ وات، ولتاژ خروجی ۱٫۵ تا ۱۲ ولت، ابعاد ۹۰ در ۹۰ در ۴۳ میلی‌متر می‌باشد. ترانس تاتو مست سبک و کم حجم بوده و با حمل و نقل و جابجایی راحت و با افزایش تنظیم ولتاژ ۰٫۱ ولت به بازار عرضه می‌شود. توانایی‌های چرخشی ۳۶۰ درجه در صفحه نمایش LED در این ترانس به این معنی است که می‌توانید جهت گیری و مسیریابی کابل‌های خود را به هر سمتی بر اساس ایستگاه کاری و تنظیمات شخصی خود تنظیم کنید.

تنظیم ترانس تتو مست چگونه است؟

این ترانس تاتو با تنظیم ولتاژ راحت و قابلیت نمایشگر دیدنی روی صفحه نمایش LED عملکرد دقیقی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این پاور دیجیتالی دارای پایه سیلیکونی است که از لیز خوردن ترانس جلوگیری می‌کند. برای کار با پدال ترانس دستگاه تاتو MAST کافیست دکمه را به مدت ۳ ثانیه فشار دهید تا پیام Fo P روی صفحه نمایشگر ظاهر شود. اما در صورت کار بدون پدال پیام Fo A را انتخاب کنید. ترانس تاتو مست به گونه‌ای است که دوام و کیفیت بالایی دارد و قادر است تا تمامی نیازهای شما را از ترانس و پدال تاتو تامین و کار شما را آسان‌تر کند.

ترانس مینی تک پورت ال ای دی Mini

این مدل ترانس تاتو شامل مشخصات زیر است:

  1. مخصوص اتصال انواع دستگاه تاتو بدن پن و گان به برق
  2. تبدیل کننده ولتاژ برق شهری به ۱۸ ولت
  3. تک خروجه
  4. دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی شدت ولتاژ
  5. تغییر نور اطراف دکمه تنظیم کننده با تغییر ولتاژ نور
  6. نوسان و نویز حداقل
  7. سبک و کم حجم

سوالات پرتکرار

در ادامه به سوالات پر تکرار شما عزیزان درباره ترانس تتو پاسخ داده‌ایم:

عدم خرید بهترین ترانس دستگاه تاتو و استفاده از ترانس نامناسب چه عواقبی دارد؟

خرید ترانس تاتو نامناسب و تنظیم نامناسب آن سبب افزایش درد بیشتری برای مشتری در حین اجرای تتو خواهد شد. همچنین رنگ تاتو به اندازه کافی و درست در زیر پوست قرار نمی‌گیرد و به همین دلیل مشتری با ریزش رنگ تاتو مواجه خواهد شد. همچنین ترانس تاتو نامناسب سبب پارگی پوست خواهد شد.

قیمت ترانس دستگاه تاتو چقدر است؟

قیمت ترانس دستگاه تتو با ولتاژ ۲۰ ولت تتو را با دقت و حرفه‌ای انجام خواهد داد و قیمت این محصول با توجه به کارایی که دارد بسیار عالی است.