مقالات

فوم کلینزر تاتو و طریقه استفاده از آن

فوم کلینزر تاتو

فوم کلینزر تاتو به شکل کف است و به عنوان تمیز کننده پوست بعد از تاتو و آرایش دائم کاربرد دارد. فوم کلینز اینتنز (کلینزر تاتو) به صورت ضد سپتیک عمل کرده و قرمزی پوست بعد از ریموو تاتو ابرو را کاهش می‌دهد و باعث جوانسازی پوست می‌شود. برای مشتری در حین تاتو و بعد از آن از فوم تاتو جهت زدودن آلودگی‌های پوست، تسکین دهنده سوزش و التهاب بعد از تاتو  استفاده می‌شود. کف تاتو اینتنز (فوم کلینزر) برای بعد از میکروپیگمنتیشن  و میکروبلیدینگ کاربرد دارد. در ادامه این مطلب از وب سایت مهسا جلیلی قصد داریم تا اطلاعات بیشتری از فوم کلینز اینتنز (کف کیلیرز) به شما عزیزان بدهیم و شما را با  طرز استفاده از کلینزر تاتو آشنا کنیم.

این روزها به احتمال زیاد در کلیپ‌ها و عکس‌های اینستاگرامی دیده‌اید که بر روی طرح تاتو کف می‌زنند و با پاک کردن آن، بعد از کار را نمایش می‌دهند. این کف همان فوم پاک کننده تاتو (کلینزر) اینتنز است. اما اهمیت استفاده از فوم کیلیرز اینتنز تاتو تنها برای کلیپ‌ها و عکس‌ها نیست. فوم کلینزر تاتو اینتنز INTENZE برای پاک کردن مکث رنگ تاتو در حین کار بسیار کاربردی است و کیفیت و شادابی تاتو را حفظ می‌کند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با فوم تاتو آشنا شوید.

مشخصات فوم کلینز اینتنز (کلینزر تاتو)

در ادامه به مشخصات و ویژگی‌های کف تاتو اینتنز اشاره کرده‌ایم:

  • براق کننده و تثبیت کننده تاتو است.
  • کف تاتو اینتنز به شکل مایع و به صورت فوم و کف می‌باشد.
  • معمولا با حجم‌های ۱۲۰ میل و ۲۴۰ میل به بازار عرضه می‌شود.
  • نرم کننده و خنک کننده پوست است.
  • فوم کلینز اینتنز (کف کیلیرز) ضد میکروب، ضد قارچ و آنتی باکتریال است.
  • کلینزر تاتو آلودگی‌ها و اضافه‌های رنگ تاتو را پاک می‌کند.
  • فوم پاک کننده تاتو (کیلیرز) اینتنز ارگانیک است و باعث ایجاد آلرژی نمی‌شود.
  • فوم تمیز کننده تاتو کاهش دهنده خونریزی است و به تثبیت رنگ تاتو در زیر پوست کمک می‌کند.
  • بر خلاف دیگر فوم‌های تاتو مثل بلوسواپ و دراگون، فوم اینتنز تتو آماده است و نیازی به ساخت فوم تاتو و رقیق شدن آن با آب مقطر وجود ندارد.
  • فوم تاتو دارای ۴ سال تاریخ مصرف است.

طرز استفاده از کلینزر تاتو چگونه است؟

سوالات پرتکرار کلینزر تاتو اینتنز INTENZE

در ادامه به سوالات پرتکرار شما عزیزان درباره فوم پاک کننده تاتو پاسخ داده‌ایم:

آیا استفاده از فوم تاتو الزامی است؟

با وجود اینکه کف تاتو جزو وسایل جانبی تاتو است. اما ضروری است هر پیگمنتر برای حفظ سلامت مشتری و حفظ پرستیژ کاری باید این محصول را در لوازم خود داشته باشد.

قیمت کلینزر تاتو چقدر است؟

کلینز تاتو در حین پروسه تاتو، کیفیت تاتو را افزایش داده و باعث خنک شدن پوست می‌شود. قیمت این محصول باتوجه به کارایی فوق العاده‌ای که دارد بسیار عالی است. حتما از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید فوم پاک کننده تاتو کنید. چراکه محصول فیک سبب آسیب به پوست مشتری خواهد شد و گاهی خسارات جبران ناپذیری را ایجاد می‌کند.

آیا فوم تاتو باعث جلوگیری از بروز عفونت می‌شود؟

بله. فوم تاتو با پاک کردن تمام آلودگی‌ها از پوست مانع عفونت موضع می‌شود.