مقالات

مداد نخی تاتو و نحوه تراشیدن آن

مداد نخی تاتو

مداد نخی تاتو اورجینال و درجه دو (مداد کنته) از لوازم ضروری در زمان اجرای انواع تاتو و آرایش دائم صورت است. از مداد نخی (مداد کنته) یا مداد طراحی تتو برای طراحی قاب ابرو در میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن استفاده می‌شود. مداد کنته طراحی ابرو معمولا به رنگ‌های سفید، قهوه‌ای و مشکی در بازار عرضه می‌شود. در ادامه این مطلب از وب سایت مهسا جلیلی بیشتر با مداد طراحی ابرو نخ دار و نحوه تراشیدن مداد طراحی ابرو و اهمیت استفاده از آن آشنا خواهید شد.

مداد ابرو نخ دار بهترین وسیله برای قرینه سازی ابروها است و با استفاده از آن، طراحی اولیه بر روی پوست انجام می‌شود و در صورت عدم تایید مشتری یا عدم طراحی درست به راحتی قابل پاک شدن است. پیگمنترها با استفاده از مداد کنته طراحی و قرینه سازی تاتو ابرو بهترین طراحی و قرینه سازی را انجام خواهند داد. یکی از دلایل استفاده از مداد طراحی ابرو نخ دار اصل، بادوام بودن و عدم پخشی رنگ آن در زمان اجرای طراحی ابروها می‌باشد.

چرا از مداد طراحی ابرو نخ دار استفاده می‌شود؟

از دلایل مهم افراد برای انجام انواع آرایش دائم و میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و… رفع ناقرینگی ابروها و لب‌ها و افتادگی چشم و… می‌باشد. به همین دلیل برای قرینه سازی باید از ابزارهای قرینه سازی استفاده شود. از انواع ابزارهای قرینه سازی برای طراحی ابرو و لب و… می‌توان به مداد نخی تاتو، دیوایدر و کولیس تاتو و… اشاره کرد. برای استفاده از مداد نخی (مداد کنته) طرح اولیه با مداد کنته بر روی پوست کشیده می‌شود و پس از تایید با ماژیک تاتو با فاصله‌های دو میلی‌متری نقطه گذاری می‌شود تا حین کار با دستمال پاک نشود. مزیت استفاده از این مدادها این است که می‌توان خطوطی ظریف و مرتب را رسم کرد. بنابراین استفاده از مداد کنته ابرو اهمیت بالایی دارد. چراکه اگر طراحی ابروها به درستی انجام نشود باید پاک کردن تاتو ابرو انجام گردد.

ویژگی‌ها و مشخصات مداد طراحی تتو

از جمله مشخصات این مداد می‌توان به موارد زیر استفاده کرد:

  • استریل شده
  • مخصوص طراحی ابرو، لب و چشم
  • ماندگاری بالا
  • دارای سه رنگ مشکی، قهوه‌ای و سفید : مداد طراحی ابرو سفید برای لب‌ها استفاده می‌شود تا با رنگ تاتو قرمز تداخلی نداشته باشد و خطوط لب بهتر دیده شود. از رنگ مشکی آن برای طراحی تاتو خط چشم استفاده می‌شود.
  • دارای جنس با کیفیت
  • ضد آب،ضد باکتری و ضد حساسیت برای انواع پوست‌ها
  • گیاهی و مناسب برای انواع تیپ‌های پوستی
  • مداد ابرو نخ دار دارای نخ مخصوص برای تراش مداد نخی

نحوه تراشیدن مداد طراحی ابرو

مداد نخی تاتو نیازی به تراشیدن ندارد. اما اگر دوست دارید آن را بتراشید، برای تراش آن می‌توانید لبه پایین مداد را با تیغ کمی خراش دهید و سپس نخ را بکشید. با این کار به راحتی چند میل سر مداد بلندتر خواهد شد. یک روش دیگر برای تراش مداد نخی تاتو این است که لبه‌ها را از هر دو طرف تیغ بزنید تا نازک‌تر شود. همچنین می‌توانید با تراش مخصوص مداد کنته، آن را به راحتی تراش کنید.

قیمت و خرید مداد طراحی ابرو نخ دار اصل

قیمت مداد نخی تتو در مقایسه با کارایی و عملکرد فوق العاده‌ای که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. برای انجام یک تاتو دقیق باید از قبل، طرح آن بر روی پوست طراحی شود. مداد طراحی تاتو اورجینال (مداد کنته) با ویژگی ضد آب و ضد حساسیت به راحتی از سطح پوست پاک می‌شود و آلودگی را به پوست انتقال نخواهد داد. بنابراین برای اجرای تاتو دقیق بهتر است مداد نخی کنته را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.