مقالات

مراقبت بعد از ریموو تاتو

مراقبت بعد از ریموو تاتو

مراقبت‌ بعد از ریموو تاتو پس از انجام خدمات توسط پیگمنتر منخصص با بهترین مواد، از نکات بسیار مهم است. پیگمنترها بعد از انجام کار خود به شما روش‌های مراقبتی را آموزش می‌دهند. با رعایت اصول مراقبت بعد از پاک کردن تاتو از مواردی مانند؛ گودی، گوشت اضافه (کلوئید)، قرمزی زیاد پوست در امان خواهید بود.  برای مثال یکی از مواردی که در ریموو تاتو بسیار حساس است، پاک کردن تاتو خط چشم است. پیگمنتر در تاتو خط چشم باید ظرافت در کار و زیبایی داشته باشد. اما برخی افراد خط چشم‌های غیر قرینه، با پخش رنگ و ظاهری بد دارند. در ادامه این مطلب از وب سایت مهسا جلیلی به تمام نکات مراقبتی آن و ترمیم پوست و بازدهی خروج رنگ بالابه طور کامل پرداخته‌ایم.

اصول مراقبت بعد از ریموو تاتو

چنانچه تاتو شما در صورت است مثل میکروپیگمنتیشن ابرو، لب و خط چشم و یا تاتو بدن باید از محلول‌های ریموور برای پاک کردن آن استفاده کنید. برای پاک کردن تاتو نیز به مواردی مانند دستگاه تاتو، سوزن تاتو و بی حسی و ریموور دارید.به طور کلی قبل از انجام آن باید یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی با مرکزی که می‌خواهید مراجعه کنید داشته باشید. در این جلسه تمام نکات و مراقبت‌هایبعد از آن گفته می‌شود.

نکات مهم مراقبت‌های ریموو کردن تاتو بعد از ریموور گلوری

ریموور گلوری، ارگانیک است و خروجی رنگ بالایی دارد. به دلیل ایمنی بالا و کارایی و عملکرد عالی این نوع ریموور از آن برای پاک کردن انواع تاتو‌ها استفاده می‌شود. از این مواد برای پاک کردن و ریموو خط چشم استفاده می‌شود. چنانچه از ریموو گلوری برای پاک کردن تاتو خود استفاده کردید باید نکات مهم مراقبتی زیر را انجام دهید:

  1. محل ریموو شده حتما باید خشک و تمیز باشد.
  2. حتما بعد از ریموور تاتو گلوری از ویتامین A+D استفاده کنید.
  3. بعد از ۵ ساعت حتما از پماد ترمیم کننده قوی استفاده کنید. همچنین بعد از این مدت می‌توانید تا سه بار در روز (مخصوصا شب‌ها) از کرم ترمیم کننده تا زمانی که زخم‌ها درمان شوند و قرمزی پوست از بین برود استفاده کنید.
  4. به صورت ضربه‌ای و آرام تا سه روز اول پماد آنتی بیوتیک جنتامایسین یا اریترومایسین بمالید.
  5. بعد از سه روز از ترمیم کننده بعد از ریموور به مدت یک هفته استفاده کنید.
  6. تا ۳ روز از چرب کردن پوست بپرهیزید.
  7. تا سه روز روزی ۱۵ الی ۲۰ بار از مخلوط آب و الکل ( آب ۵ برابر الکل) به پنبه بزنید و روی محل ریموو بزنید.
  8. می‌توانید قبل از انجام ریموو دوش بگیرید تا بعد از آن اذیت نشوید. اصلی‌ترین مراقبت بعد از ریموو تاتو این است که تا سه روز از آب مانند: استخر، جکوزی، حمام، سونا و حمام آب داغ پرهیز کنید. روز چهارم که زخم خشک شد بهترین موقع برای حمام است. (چنانچه می‌خواهید دوش بگیریدحتما دقت کنید که محل ریموو در تماس با آب نباشد.)
  9.  مهمترین نکته در مراقبت بعد از پاک کردن تاتو این است که از ۱۰ تا ۱۴ روز از استفاده مواد آرایشی بپرهیزید.
  10. تا ۷ روز از ورزش، ماساژ و پاکسازی پوست بپرهیزید.
  11. در صورت تاول نگران نباشید زیرا طبیعی است و نشان‌دهنده‌ی بهبودی پوست است. بعد از روز پنجم پوست مرده و خشک می‌شود و کنده و پوسته پوسته می‌شود. (مهم‌ترین نکته در مراقبت از ریموو این است که پوسته‌ها و تاول‌ها را با ناخن نکنید. زیرا جای زخم بر روی پوست می‌ماند.)
  12. در صورت خارش و التهاب پوستی از پمادهای سرد و آرام بخش مثل روغن آکافور یا ویتامین E استفاده کنید. همچنین می‌توانید از قرص مسکن استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید نباید از آسپرین یا داروی رقیق کننده خون استفاده کنید.
  13. برای مراقبت بعد از ساکشن تاتو و جلوگیری از تغییر رنگ پوست، تا یک هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  14. یکی دیگر از راه‌های مراقبت بعد از ریموو تاتو این است که تا ۲ هفته از سولاریوم بپرهیزید.
  15. افرادی دارای سیستم ایمنی قوی باعث می‌شود تا زودتر زخمشان بهبود یابد. بنابراین حتما از ویتامین سی استفاده و مصرف کنید.

مراقبت‌های بعد از ریموو ابرو

چنانچه می‌خواهید نتیجه خوبی بگیرید اصول مراقبت بعد از ریموو تاتو را به خوبی رعایت کنید. مهم‌ترین مورد برای ایجاد مشکلات پوستی عدم رعایت موارد زیر بعد از ریموو تاتو ابرو است:

  • تا سه روز ابروها را با آب نشویید. علاوه بر آن از قرارگیری در نور آفتاب خودداری کنید. همچنین تا سه روز از حمام، سولاریوم و سوناو استخر بپرهیزید.
  • از کرم‌های ترمیم کننده بعد از ریموو استفاده کنید. بعد از سه روز پوست ابرو می‌ریزد. بنابراین نیاز به کرم ترمیم کننده دارید. تا چند روز باید از کرمی که توصیه می‌شود استفاده کنید.
  • برای مراقبت بعد از ریموو تاتو به مدت ۳ هفته از رنگ ابروها مواد آرایشی بپرهیزید. چراکه رنگ ابرو کاملا شیمیایی است و به پوست آسیب می‌رساند. همچنین استفاده از مداد ابرو، سایه ابرو و…. مجاز نیست.
  • یکی از مراقبت‌های پاک کردن تاتو ابرو این است که از اسکراب و لایه برداری خودداری کنید. تا سه روز و حتی گاهی تا ۱ ماه از اسکراب و لایه برداری پرهیز کنید.