مقالات

پد بی حسی لب قوی ترین بی حسی برای تاتو لب

پد بی حسی لب قوی ترین بی حسی برای تاتو لب

پد بی حسی لب، بهترین بی حسی برای تاتو لب محسوب می‌شود که تاثیر عالی در کاهش درد تاتو دارد. استفاده از پد بی حسی لب نقره ای در ناحیه لب در زمان تاتو را کاهش می دهد. به دلیل بافت پنبه‌ای موجود در بهترین پد بی حسی لب که آغشته به پیرلوکائین، لیدوکائین و بنزوکائین است، لب‌های شما به مدت ۱ ساعت بی حس خواهد شد. امروزه اغلب پیگمنترها به منظور کاهش درد مشتری و افزایش تمرکز خود در زمان اجرای تاتو از انواع بی حسی تاتو و قوی ترین بی حسی برای تاتو لب استفاده می کنند.

در ادامه این مطلب از وب سایت مهسا جلیلی بیشتر به پد بی حسی لب به عنوان بهترین بی حسی برای تاتو لب و طرز استفاده از پد بی حسی لب خواهیم پرداخت.

پد بی حسی لب چیست؟

افراد آستانه تحمل درد متفاوتی با هم دارند. برخی از افراد ممکن است در حین اجرای شیدینگ لب یا میکروپیگمنتیشن لب به دلیل درد بالا، از ادامه کار منصرف شوند. از این رو استفاده از بهترین بی حسی برای تاتو لب برای جلوگیری از این اتفاقات گزینه بسیار مناسبی است. پد بی حسی لب محصولی بسیار تاثیرگذار در کاهش درد تاتو است.

بهترین پد بی حسی لب از جنس الیاف پنیه‌ای بوده و آغشته به پیرلوکائین، بنزوکائین و لیدوکائین به صورت تکی و یکبار مصرف وجود دارد. درصورت مشاهده درد مشتری می توانید پد بی حسی لب نقره ای را روی لب او گذاشته و با اینکار دیگر به آمپول بی حسی و بی حسی حین کار نخواهید داشت.

ضرورت استفاده از بهترین بی حسی برای تاتو لب

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیشترین رشته‌های عصبی بدن در قسمت صورت متمرکز هستند. از طرفی لب دارای عصب‌ها و بافت‌های خونی فراوانی است. از این رو اغلب پیگمنترها در زمان اجرای تاتو در نقاط دردناک تاتو به دلیل درد مشتری، دچار مشکل می‌شوند. از این رو به پیگمنترها و تاتو آرتیست‌های عزیز پیشنهاد می‌شود برای کاهش درد مشتری و حفظ آرامش روانی خود از قوی ترین بی حسی برای تاتو لب استفاده کند.

با استفاده از پد بی حسی لب نقره ای می‌توان تمرکز و آرامش بیشتری برای اجرای تاتو داشت. باتوجه به تاثیر بی حسی ها در ماندگاری رنگ تاتو و ریزش رنگ تاتو در صورت استفاده از برخی بی حس کننده‌ها، پد بی حسی لب بهترین گزینه است. این محصول نه تنها موجب کاهش درد تاتو می‌شود بلکه به هیچ عنوان تاثیری در رنگ تاتو نخواهد داشت.

مشخصات پد بی حسی لب نقره ای اورجینال

در زیر به برخی از مشخصات این محصول کاربردی اشاره می‌کنیم:

  • این پد بی حسی حاوی پیریلوکائین، بنزوکائین و لیدوکائین است
  • جنس این پد از الیاف پنبه‌ای می‌باشد.
  • در بسته بندی یکبار مصرف و تکی عرضه شده است.
  • با استفاده از این محصول دیگر نیازی به بی حسی حین کار نخواهید داشت.
  • پد معمولی دارای کیفیت متوسطی است.
  • پد بی حسی لب نقره ای اورجینال دارای کیفیت و قدرت بی حسی بالایی است.
  • این محصول در برندهای مختلفی در بازار موجود است و حتی برخی لیبل و مارکی هم ندارند.

مزایا و کاربرد قوی ترین بی حسی برای تاتو لب

در زیر به برخی از مزیت‌ها و کاربردهای استفاده از پد بی حسی اشاره می‌کنیم:

  • از این پدها برای تاتو خط چشم و فیبروز ابرو و .. نیز استفاده می شود.
  • با استفاده از این محصول، رنگ پذیری لب افزایش میابد.
  • استفاده از این پد باعث کبودی لب نمی شود.
  • هیچگونه حساسیت پوستی و آلرژی در طی استفاده از این محصول وجود ندارد.
  • استفاده از این پد علاوه‌بر بی حسی لب سبب مرطوب شدن و نرمی لب نیز می شود.

آیا استفاده از بهترین پد بی حسی لب عارضه دارد؟

در صورت استفاده بیشتر از دوبار از بی حسی یخی جیلانگ یا هر برند دیگر ممکن است لب‌ها کبود شوند. از طرفی وجود هرگونه فشار دستی به‌منظور کاشت قوی رنگ در بافت لب، موجب کبودی لب و پارگی مویرگ‌های آن می‌شود. این درحالی است که مکانیسم بی حسی مواد یخی و حین کار به این صورت است که با منقبض کردن مویرگ‌های خونی سبب کاهش درد خواهند شد. این انقباض یکی از از عوامل اصلی در کبود شدن لب است. از این رو بهترین راه حل استفاده از پماد بی حسی قوی در شروع کار و پد لب اورجینال در حین کار است. استفاده از این پد هیچگونه عوارضی به دنیال نخواهد داشت.

طرز استفاده از پد بی حسی لب به چه صورت است؟

طرز استفاده از پد بی حسی لب بدین صورت است که در حین کار پیگمنتر پد را روی لب گذاشته و با سلفون می‌پوشاند و بعد از حدود ۳ الی ۵ دقیقه لب‌ها بی حس می‌شوند.

در کدام مرحله از اجرای تاتو از پد بی حسی استفاده می شود؟

استفاده از این پد مخصوص حین کار تاتو و در زمان بروز درد در مشتری است.