مقالات

پرایمر تاتو TKTX چه کاربردی دارد؟

پرایمر تاتو TKTX چه کاربردی دارد؟

پرایمر تاتو TKTX یکی از لوازم و تجهیزات تاتو  و آرایش دائم است که توسط شرکتی چینی با ترکیبات ارگانیک تهیه شده است. این محصول به‌عنوان کاهش دهنده درد و خونریزی حین کار تاتو و ریموو تاتو بکار می‌رود. با استفاده از پرایمر تتو موضع تاتو شده را ضدعفونی کرده و از عفونت احتمالی و عوارض تاتو جلوگیری می‌شود. از طرفی استفاده از پرایمر تاتو به سبب نرم کردن پوست، موجب نفوذ راحتتر سوزن تاتو به داخل پوست می‌شود و از خم تاتو و ایجاد درد در نقاط دردناک تاتو جلوگیری می‌کند. پرایمر تاتو تی کی تی ایکس برای افراد با پوست‌های حساس مناسب بوده و هیچگونه واکنش آلرژیک ایجاد نمی‌کند.

در ادامه این مطلب از وبسایت مهسا جلیلی بیشتر به کاربردها و مزایای استفاده از پرایمر تاتو TKTX اشاره خواهیم کرد.

پرایمر تاتو TKTX چیست و چه کاربردی دارد؟

استفاده از پرایمر تاتو TKTX برای پیگمنترهایی که با مشکلاتی نظیر عدم حرکت سوزن تاتو در پوست روبرو هستند، گزینه بسیار مناسبی است. این محصول پوست فرد را نرم نموده و حرکت سوزن درون پوست بسیار راحتتر می‌شود. از طرفی استفاده از پرایمر تتو از ریزش رنگ تاتو جلوگیری کرده و کاهش دهنده درد تتو می‌باشد. پرایمر ابرو در تکنیک‌هایی نظیر میکروبلیدینگ ابرو، بولد بروز ابرو و … موجب تثبیت رنگ تاتو می‌شود. بدین دلیل اغلب پیگمنترها در زمان شروع کار از پرایمر ابرو برای افزایش کیفیت کار خود، روی پوست مشتریان خود استفاده می‌کنند.

مزایای استفاده از پرایمر تاتو

در زیر به برخی از مزایای استفاده از پرایمر تاتو TKTX اشاره خواهیم نمود:

  • کاهش دهنده درد تاتو
  • کاهش و جلوگیری از خونریزی حین تاتو
  • مناسب برای افراد با پوست چرب برای کاهش چربی پوست
  • احیای سلولهای مرده پوست و کاهش چین و چروک
  • نرمی و لطافت پوست برای اجرای تاتو و ریموو تاتو ابرو
  • حرکت راحتتر سوزن
  • افزایش رنگ پذیری برای پوست چرب
  • جلوگیری از ریزش رنگ تاتو
  • جلوگیری از تغییر رنگ در تاتو ابرو
  • افزایش طول عمر تاتو
  • تثبیت کننده رنگ تاتو
  • ضدعفونی کننده پوست

کاربردها و نحوه استفاده از پرایمر تاتو TKTX

از پرایمر تاتو TKTX برای مواردی از قبیل میکرو ابرو، بولد بروز ابرو، میکروپیگمنتیشن، شیدینگ لب، …  و در حالت کلی آرایش دائم صورت بکار می‌رود. از طرفی در زمان استفاده از دستگاه جی دراگون و همچنین دستگاه‌های تاتو بدن نیز می‌توان از این محصول استفاده نمود. برای استفاده از این محصول باید پوست مشتری را به خوبی شسته و خشک نمود. پس از آن با میکرو براش مقدار مناسبی از پرایمر تتو را برداشت و روی محل تاتو قرار داد. برای جذب بهتر مواد در پوست با فی براش مواد را روی پوست ماساژ داده و ۵ الی ۱۰ دقیقه زمان بدهید. پس از جذب مواد در پوست، اقدام به بی حس کردن موضع و ادامه کار نمایید.

نکته مهم در هنگام استفاده از پرایمر ابرو چیست؟

در زمان استفاده از پرایمر تاتو TKTX حتما باید به این نکته توجه نمود که درصورتی که این محصول را بعد از بی حسی و سایر مواد به پوست بزنیم اثر آن از بین خواهد رفت. درواقع از این محصول قبل از کار پیگمنتر استفاده می‌شود. همچنین در انتهای کار نیز می‌توانید برای دوام و ماندگاری تاتو مجددا مقداری از پرامیر تتو را روی محل مورد نظر استفاده نمایید.

آیا پرایمر تاتو تی کی تی ایکس موجب ریزش ابرو می شود؟

این محصول حاوی روغن آرگان است؛ از این رو در زمان استفاده از آن در محل ابرو نه تنها موجب ریزش مو ابرو نخواهد شد، بلکه سبب تقویت و تحریک فولیکول‌های مو شده و رشد مجدد ابرو را به دنبال دارد.

مشخصات پرایمر تاتو TKTX چیست؟

این محصول دارای حالت ژاله‌ای به رنگ سفید است. در زمان خرید پرایمر تاتو TKTX باید به اصل بودن آن با این مشخصات توجه نمود.