مقالات

کرم تاتو فوگرا بهترین کرم افتر تاتو

کرم تاتو فوگرا بهترین کرم افتر تاتو

کرم تاتو فوگرا نوعی کرم افتر تاتو است که برای مراقبت و درمان پوست بعد از اجرای آرایش دائم استفاده می‌شود. کرم بعد از تاتو فوگرا Fougera Vitamin Ointment A&D  ساخته شده از مواد طبیعی است. استفاده از پماد افتر تاتو فوگرا سبب می‌شود پوست در مدت زمان کوتاهی بهبود یافته و شکل اولیه تاتو حفظ گردد. ژل افتر تاتو فوگرا یکی از محصولات مراقبت بعد از تاتو است که افراد بعد از انجام تاتو می‌توانند از آن استفاده کنند.

در ادامه این مطلب از سایت مهسا جلیلی بیشتر با کرم تاتو فوگرا و مزایای این کرم افتر تاتو آشنا خواهید شد.

کرم افتر تاتو فوگرا چبیست؟

پماد تتو فوگرا نوعی کرم ترمیم کننده پوست است که به سبب دارا بودن مواد طبیعی بهبود سریع پوست را ممکن می‌سازد. با توجه به اینکه انجام بولد بروز ابرو، هاشور ابرو، ریموو تاتو ابرو و … با استفاده از سوزن تاتو و دستگاه جی دراگون یا دیگر دستگاه‌ها و نفوذ سوزن آن به لایه های پوست انجام می‌شود، ممکن است بعد از این فرایند شاهد زخم شدن پوست و التهاب آن باشید.

این موارد طبیعی است و در صورت مشاهده آن بعد از تتو و آرایش دائم باید از انواع ترمیم کننده پوست نظیر کرم ترمیم کننده رجووی یا کرم تاتو فوگرا استفاده کند.

کرم بعد از تاتو فوگرا دارای ویتامین A و D  است. استفاده از این کرم افتر تاتو موجب بهبود سریع سوختگی‌های جزیی شده و برای مراقبت بعد از تاتو، پوست خشک و زخم تاتو بکار می‌رود. این پماد برای تاتو و ترمیم پوست بدون تغییر رنگ کاربرد فراوانی دارد. استفاده از ژل ترمیم کننده و پماد افتر تاتو فوگرا برای کمک به بهبود پوست ضروری است.

ضرورت استفاده از پماد بعد از تاتو فوگرا

یکی از نکات مهم بعد از انجام تاتو مراقبت بعد از تاتو است. در روند بهبودی پوست بعد از اجرای آرایش دائم، بدترین اشتباه خشک شدن زخم‌ها و خاراندن ناحیه تتو شده است. برای جلوگیری از این اتفاق از مرطوب‌کننده محافط تاتو و مناسب آن استفاده می شود تا علاوه بر مرطوب نگه داشتن محل، به بهبود رنگ تاتو نیز کمک کند.

از این رو استفاده از کرم تاتو فوگرا Fougera Vitamin Ointment A&D  به عنوان بهترین پماد بعد از تاتو و کرم افتر تاتو الزامی می‌باشد. این کرم ترمیم کننده و افتر تاتو به مدت ۱۰ روز باید مورد استفاده قرار گیرد تا تاثیرگذاری داشته باشد.

نحوه استفاده از Fougera Vitamin Ointment A&D

۲۴ ساعت بعد از انجام تکنیک‌های آرایش دائم از پماد بعد از تتو Fougera Vitamin Ointment A&D به مدت ۵ الی ۱۰ روز باید استفاده کرد. قبل از استعمال کرم بعد از تتو فوگرا، باید محل تتو را با آب و صابون خوب شستشو داد. سپس برای استفاده از این کرم افتر تاتو، باید مقداری از آن را به اندازه دانه برنج روی انگشت تمیز یا میکرو براش قرار داده و به صورت ضربه‌ای در محل موردنظر بمالید.

افراد با پوست خشک بهتر است روزی ۲ تا ۳ بار از این محصول و پوست‌های معمولی روزی ۱ بار از آن استفاده کنند. کسانی که پوست چربی دارند تنها در صورتی که در محل تتو احساس خشکی کردند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

خرید و قیمت کرم تاتو فوگرا

کرم تاتو فوگرا برای تسریع در بهبود آسیب‌های ناشی از سوختگی و تاتو و همچنین محافظت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای نرم کننده و غنی شده با ویتامین بوده و خاصیت تسکین دهندگی پوست‌های ترک خورده و ضد التهابی دارد. از طرفی شما با خرید این محصول از تشکیل بافت اسکار یا کلوئید و ملانین جلوگیری کرده و رطوبت را به پوست خود هدیه می‌دهید. شما می‌توانید با خرید کرم تاتو فوگرا از فروشگاه‌های معتبر، سلامت را به پوست خود بازگردانید.

آیا از کرم بعد از تاتو فوگرا برا چشم و لب نیز می توان استفاده نمود؟

برای بعد از انجام تکنیک‌های شیدینگ لب و تاتو خط چشم بهتر است از پماد ویتامین A چشمی استفاده شود.

کاربرد کرم بعد از تاتو فوگرا چیست؟

این پماد بعد از تتو برای مواردی از قبیل مراقبت بعد از تاتو، سوختگی‌های جزیی، بهبودی زخم تاتو و پوست‌های خشک کاربرد فراوانی دارد.