مقالات

کرم ترمیم کننده پورپیگمنت چه کاربردی دارد؟

کرم ترمیم کننده پورپیگمنت چه کاربردی دارد؟

کرم ترمیم کننده پورپیگمنت یکی از بهترین پماد ها بعد فیبروز ابرو و تاتو ابرو به‌منظور بهبود زخم و قرمزی بعد از ریموو ابرو و ترمیم خراش‌های پوستی است. فرمولاسیون ترمیم کننده پورپیگمنت به صورتی است که به هیچ عنوان در تناژ رنگ تغییری ایجاد نمی‌کند و موجب ریزش رنگ تاتو نمی‌شود. همچنین تاثیر زیادی در بهبود سریع زخم و قرمزی بعد از ریموو ابرو و انواع تاتو دارد. با استفاده از کرم ترمیم کننده Pour pigment پوست بعد از انجام آرایش دائم و ریموو تاتو ابرو، ریموو تاتو بدن و … بازسازی و ترمیم می‌شود.

در ادامه این مطلب از وب سایت مهسا جلیلی بیشتر با کرم ترمیم کننده پورپیگمنت برای بعد از ریموو تاتو با ریموور پورپیگمنت و سایر ریموورها آشنا خواهید شد.

اهمیت استفاده از ترمیم کننده پورپیگمنت Pourpigment

بعد از انجام تاتو و ریموو تاتو رعایت نکات مراقبت بعد از تاتو به‌منظور بهیبود سریع پوست بسیار مهم است. چراکه برای انجام این تکنیک‌ها پوست خراش داده می‌شود و سطح پوست باز است. از همین رو ممکن است آلودگی و انواع بیماری‌ها به بدن فرد منتقل شود. زخم‌های تاتو ۴ الی ۵ روز زمان نیاز دارند تا بتوانند خود را ترمیم کنند. در طی این مدت استفاده از پماد ها بعد فیبروز ابرو و تاتو برای بازسازی سریعتر پوست بسیار توصیه می‌شود. درواقع یکی از مهم‌ترین نکات مراقبت بعد از ریموو تاتو، استفاده از کرم‌ها و پمادهایی است که خاصیت ترمیم‌کنندگی و ضدالتهابی دارند.

باتوجه به اینکه هر پمادی را نمی‌توان بدین منظور استفاده نمود باید از بهترین برندها برای بهبودی زخم و قرمزی بعد از ریموو ابرو، تاتو میکروپیگمنتیشن ابرو، بولد بروز ابرو، اسکین سازی تاتو و … استفاده نمود. استفاده از کرم‌هایی نظیر کرم ترمیم کننده رجووی و کرم ترمیم کننده پورپیگمنت موجب کاهش زمان ترمیم زخم تاتو خواهد شد. از طرفی این کرم دارای خاصیت آبرسانی و تغذیه پوست است و از برجای ماندن جای زخم روی پوست جلوگیری می‌کند.

کاربرد کرم ترمیم کننده پورپیگمنت

کرم ترمیم کننده پورپیگمنت Pourpigment دارای کاربردهای زیر است:

  • بازسازی و ترمیم پوست
  • آبرسانی و تغذیه پوست
  • دارای خاصیت ضد التهابی پوست
  • ترمیم زخم تاتو و خراش های روی پوست

مزیت استفاده از ترمیم کننده پورپیگمنت Pourpigment چیست؟

استفاده از کرم ترمیم کننده پورپیگمنت نه تنها موجب ریزش رنگ تاتو و تغییر رنگ در تاتو ابرو نمی‌شود، بلکه موجب افزایش سرعت بهبودی و ترمیم پوست بعد از تکنیک‌های آرایش دائم و ریموو تتو می‌گردد.

زخم و قرمزی بعد از ریموو ابرو چه زمانی از بین می رود؟

این عوارض موقتی هستند و بعد از چند روز در صورت رعایت نکات مراقبتی و استفاده روزانه از کرم های ترمیم کننده پوست ناپدید می‌شوند.

عدم استفاده از پماد ها بعد فیبروز ابرو چه مشکلی ایجاد می کند؟

درصورت عدم استفاده از کرم ترمیم کننده پور پیگمنت و سایر نکات مراقبت بعد از ریموو ابرو، عوارضی از قبیل گودی، اسکار، عفونت و … ایجاد خواهد شد.

آیا استفاده از ترمیم کننده پورپیگمنت در درد تاتو تاثیر دارد؟

بله. برای کاهش میزان سوزش و درد تاتو در نقاط دردناک تاتو نیز می‌توان از این کرم استفاده نمود.